"ZURICH (CP) - Forwards Rick Nash of the Columbus Blue Jackets and Joe Thornton of the Boston Bruins made their debut with HC Davos of the Swiss Elite League on Friday.
Nash scored once while Thornton added two assists in a 3-2 win over Lugano.
Thornton and Nash plan to play for Davos until there is a resolution to the current NHL lockout."
Det där är ju verkligen två tråkiga nyförvärv för Davos :P
Vilken europeisk liga blir egentligen bäst i vinter?
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Nash scored once while Thornton added two assists in a 3-2 win over Lugano.
Thornton and Nash plan to play for Davos until there is a resolution to the current NHL lockout."
Det där är ju verkligen två tråkiga nyförvärv för Davos :P
Vilken europeisk liga blir egentligen bäst i vinter?