Sv: Skratta eller gråta ?
henkaaa: Ser ju hellre att spelarna får betalt istället för ägare som redan är miljardärer och bara har detta ägande av klubb som en rolig hobby att spendera pengar på och bygga sig ett ännu större namn i pampvärlden.

Jag är helt med på Poffas argument.