NHL

Nationellt · 16184 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 474060

Sv: Sratckars överbetalda divor!!!!
bradberry:

Härligt att du kallar Kenny för en överbetald diva ..... den överbetalda divan ska spela för sin moderklubb i SuperAllsvenskan o tjänar förmodligen stor kovan på det ......

Citat från dagens Helsingbors Dagblad

"När jag väl bestämde mig för att spela, i lördags, var det bara Rögle som gällde. Jag ser verkligen fram emot att komma hem och spela, säger han."

Såg inte själv programet men vad är problemet?
Om han nu är så förutsende så att han sparat pengar (vilket inte borde vara allt för svårt) så behöver ju inte du hjälpa honom.

Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs