Dargor: Japp sant. Sedan ska man inte glömma bort att tidigare i höstas var han med o sponsrade så att Rögle kommer att få en träningshall nästa säsong.
Men det är konstigt att det jämnt finns folk som inte vet ett skit ska uttala sig o svärta ner vissa spelare bara för att de tjänar bra med pengar :(
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Japp sant.
Sedan ska man inte glömma bort att tidigare i höstas var han med o sponsrade så att Rögle kommer att få en träningshall nästa säsong.
Men det är konstigt att det jämnt finns folk som inte vet ett skit ska uttala sig o svärta ner vissa spelare bara för att de tjänar bra med pengar :(