mike66: Ja håller med om att Zäta är en stor spelare redan, men om man ska ta en plats i ett lag som Detroit, iaf som center, behöver man nog några matcher i en farmarliga!
Men att han sen kommer att ta en plats i Detroit det är det väl inget snack om, vem hade tex hört talas om Pavel Datsyuk för 2 år sedan??
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Ja håller med om att Zäta är en stor spelare redan, men om man ska ta en plats i ett lag som Detroit, iaf som center, behöver man nog några matcher i en farmarliga!
Men att han sen kommer att ta en plats i Detroit det är det väl inget snack om, vem hade tex hört talas om Pavel Datsyuk för 2 år sedan??