KentaK: Den farmarliga som vi har i Sverige duger nog så bra att utveckla sig i, kolla bara in Huselius och han har inte spelat i nån farmarliga overthere......Våran ES är mycket bättre än någon farmarliga overthere....Z:a kliver rätt in i Detroit och dominerar...Var ju många som ansåg att Z:a inte skulle ha en chans att komma med i OS laget heller, men nu är han där.......!!! Fortsättning lär följa...!!
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Den farmarliga som vi har i Sverige duger nog så bra att utveckla sig i, kolla bara in Huselius och han har inte spelat i nån farmarliga overthere......Våran ES är mycket bättre än någon farmarliga overthere....Z:a kliver rätt in i Detroit och dominerar...Var ju många som ansåg att Z:a inte skulle ha en chans att komma med i OS laget heller, men nu är han där.......!!! Fortsättning lär följa...!!