Jimmy: Hur vet du att Zetterberg kommer stanna i sverige istället för att utvecklas i farmarlaget? Och Zetterberg är inte ens den bäste spelaren i Elitserien Jönsson är bättre.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Hur vet du att Zetterberg kommer stanna i sverige istället för att utvecklas i farmarlaget? Och Zetterberg är inte ens den bäste spelaren i Elitserien Jönsson är bättre.