NHL

Nationellt · 16184 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 50284

Sv: Detroit Red Wings
Natten:
Det var därför han blev kvar i Sverige till denna säsong... Dessutom har han sagt han hellre spelar i ES än i farmarligan där borta...

Zetterberg vs Jönsson:
En smaksak... När blev/blir Zäta bättre än Jönsson...? Själv tycker jag Zäta visat denna säsong att han är ES i särklass bästa spelare... Kollar man poängligor så är han inte det... kollar man spelarbetyg i tidningar osv är han överlägsen överallt... kollar man hur han varit i Tre Kronor i höst så är han den bäste i landet, kanske tom i Europa...

Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs