NHL

Nationellt · 16184 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 50292

Sv: Detroit Red Wings
mike66: Eftersom vi är TIKare så är vi kanske oxå är lite blåögda men samtidigt så måste jag säga att jag inte sett så bra spelare som Zäta i ES på mkt länge... Kanske oxå ska säga att jag inte tror att Zäta kommer att kliva in i Detroit direkt, han kommer förmodligen växa in i laget likt andra bra unga spelare fått göra när de kommit till ett topplag... tänker på såna som Milan Hejduk, Patrik Elias, Chris Drury, Alex Tanguay, Brendan Morrow o Simon Gagne...

Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs