Jimmy o Mike: Hörde ni vad Looben sa i går på Allstarmatchen? Z är den största talang vi har fått fram i det hät landet sen Foppas tid!!!!!! Det ni!!! Looben kan ju lite om hockey, om man säger så!! :))
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Z är den största talang vi har fått fram i det hät landet sen Foppas tid!!!!!!
Det ni!!! Looben kan ju lite om hockey, om man säger så!! :))