Zetterberg vs Jönsson är juh väldigt svårt att jämföra i poänglogor och byten när den ena är spelar i ett bottenlag och är enda stjärnan och den andra spelar i ett topplag med många bra spelare. Men tycker vi kan konstaera att båda är otroligt bra hockeyspelare och nöja oss med det.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Zetterberg vs Jönsson är juh väldigt svårt att jämföra i poänglogor och byten när den ena är spelar i ett bottenlag och är enda stjärnan och den andra spelar i ett topplag med många bra spelare. Men tycker vi kan konstaera att båda är otroligt bra hockeyspelare och nöja oss med det.