Det skall vara Sundsvall Hockey istället för ES, för Sundsvall har ju profiler, spelare som kan göra mål, spelar med bättre regler och ja vad det nu var. Låter lite som om du är avundsjuk på Timrå som är i ES. Jag bor själv i Sundsvall men är MODO:it så jag vet hur mycket avundsjuka och hat det finns mellan klubbarna.
Håller dock med dig om att det är dåligt att sparka Robinson. Han har tillfört NJD enormt med självförtroende och kunnande.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Håller dock med dig om att det är dåligt att sparka Robinson. Han har tillfört NJD enormt med självförtroende och kunnande.