TSAFL: Jag kan säga dej vem som är bättre än Z i elitserien, är inte så speciellt impnerad av Z, tycker han mest är lovande, men vänta bara om ett par år då tror jag Z kan bli en hygglig NHL-spelare
Ja just det vem som är bättre än Z?? JÖRGEN JÖNSSON,helt klart!!
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Jag kan säga dej vem som är bättre än Z i elitserien, är inte så speciellt impnerad av Z, tycker han mest är lovande, men vänta bara om ett par år då tror jag Z kan bli en hygglig NHL-spelare
Ja just det vem som är bättre än Z?? JÖRGEN JÖNSSON,helt klart!!