Man borde låta Zetterberg ha en mer offensiv roll i Timrå än han har idag. En spelare blir väll inte bättre av att ha bra spelar runt omkring sig.....han gör nog mer poäng men det betyder juh inte att man är en bättre spelare
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
En spelare blir väll inte bättre av att ha bra spelar runt omkring sig.....han gör nog mer poäng men det betyder juh inte att man är en bättre spelare