*Snyft* .. kan inte tänka mej hur det kommer att bli utan NHL isf.! Jag tycker det är STÖRTLÖJLIGT när vuxna människor håller på att tjafsa om löner osv. Kan dom bara inte komma överens så vi får en NHL Säsong i höst, SNÄLLA!! Vill se mitt älskade Colorado Avalanche vinna Standley Cup!
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Jag tycker det är STÖRTLÖJLIGT när vuxna människor håller på att tjafsa om löner osv. Kan dom bara inte komma överens så vi får en NHL Säsong i höst, SNÄLLA!! Vill se mitt älskade Colorado Avalanche vinna Standley Cup!