Snacket som gått de två senaste dygnen säger att lock-outen kan vara över inom några dagar. Själv är jag inte ett dugg optimistk innan det är officiellt :)
Det jag läst är från Amerikanska fans som läst olika artiklar och/eller hört radiosändningar. Hittar ingen länk nu direkt dock.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Det jag läst är från Amerikanska fans som läst olika artiklar och/eller hört radiosändningar. Hittar ingen länk nu direkt dock.