Mikrofoner i maskerna har man haft vid några tillfällen tidigare. Då mest på prov. Dock vet jag inte om man nu tänker sätta in det på reguljär basis. Ska man det så lär det ju bli en massa "Bleeep" i de nordamerikanska sändningarna. Tror ju inte målvakterna använder alltför vårdat språk när de är mitt inne i matcherna. :-)
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Mikrofoner i maskerna har man haft vid några tillfällen tidigare. Då mest på prov. Dock vet jag inte om man nu tänker sätta in det på reguljär basis. Ska man det så lär det ju bli en massa "Bleeep" i de nordamerikanska sändningarna. Tror ju inte målvakterna använder alltför vårdat språk när de är mitt inne i matcherna. :-)