NHL

Nationellt · 16197 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 689267

Sv: Rangerstråden

FreddanVF: Prucha tillbaka - och bra. Men tuuuung förlust. Första perioden jämn, andra lekte Rangers med Trashers. 2-0 skulle varit 4-0. Tredje ställde de bara ut skridskorna och släppte upp Atlanta toll 2-2. Kvitteringen i 3-5 när Kasparaitis på klantigaste möjliga sätt lyft pucken över sarg efter fem sekunder i spel 4-5.

Matchens insats kom dock från Kasparaits fantastiskt läckra och vältajmade stjärttackling i egen tekningscirkel. Näst snyggast, Jagrs mål (äntligen ett mål igen), backhand ur ingen vinkel med ryggen mot målet, upp i krysset.

Med tanke på Rangers vinstprocent för jag enorm otur med mig. Tur att jag bara har biljetter till tre matcher till...


Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs