NHL

Nationellt · 16197 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 698653

Sv: José Theodore
Paddan: De jublar hos Habs? Ja de kan ju knappast vara nöjda det här året men sett till tidigare år och potential är ju Theodore en världsmålvakt. En sån målvakt ger man inte bort mot Aebischer i första taget. Speciellt då Huet spikar igen match efter match och Aebisher vaktar båsdörren :P

Storleken på Theodore's kontrakt måste ha spelat in. Någon som vet vad han får per år? Säkert en 5 miljoner iaf annars hade nog inte Habs gjort traden.

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs