NHL

Nationellt · 16197 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 713431

Sv: Slutspelet
Poffa: Omröstningsförfarandet har ju en tendens att bli lite löjlig när det hela tiden plockas bort lag och lämnade röster. Hur ska man göra annars då, ja, jag vet, det är förstås svårt att komma undan problemet när lag slås ut på löpande band. Alternativet att behålla de röster som lämnats vore ju ett klart alternativ bara möjligheten fanns.

Eller varför inte behålla de ursprungliga rösterna med alla deltagande lag kvar på listan. Det är väl först då som man får en någorlunda rättvis bild av hur folk har röstat. Ja, t.ex de som från början nu la sin röst på NY Rangers var väl kanske inte helt rätt ute. Det hade kanske varit kul att se hur fel eller rätt rösterna låg från början.

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs