NHL

Nationellt · 16194 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 713772

Sv: Slutspelet
Jag ställde klockan på 4 imorse för att se Oilers-Red wings, men till min stora förvåning så hade matchen redan hunnit in i 3e perioden... tragiskt skrivfel från C+ sida:-(

Jättekul att Oilers gick vidare, detta är ju ett klassiskt lag som nästan är lika bra defensivt som Devils, och nästan lika disciplinerade.

Det blev 7e avgörande mellan Flames och ducks, synd att man jobbar natten då... men jag får väl nöja mig med att se Buffalo-Philly inatt kl 1, hoppas C+ kan hålla tiden denna gången.

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs