NHL

Nationellt · 16194 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 714292

Sv: Slutspelet
Angeldust: Jag har aldrig följt NHL i svensk media och heller aldrig tyckt om Wennerholm ;)

Jag vet att Sabres är grymma men då du säger superforwards överdriver du. De har väldigt bra forwards, men inte i samma klass som Heatley, Affe och kanske framförallt Spezza och Havlat. Just dessa har, såklart, högre anseende även i Amerikansk/Kanadensisk media :)

Vi kan ju låta The Hockey News' världsranking efter säsongen avgöra om inte annat ;)

Jag säger dock inget annat än att det är en helt öppen serie! Samt att Sabres har mer speed överlag på forwardssidan.

Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby: Ny målis på gång till Carolina enligt Bjurman. En stjärnmålis dessutom

"...ryktas att Carolina Hurricanes jagar Winnipegs stjärnmålvakt Connor Hellebuyck"

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L4Wq1q/snor-mats-sundin-forstavalet-i-draften-i-natt-las-per-bjurmans-kronika
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs