henkaaa: Det måste vara väldigt ovanligt att en rookiemålvakt blir nominerad till årets målvakt men inte till årets rookie.
Henrik Zetterberg är i mina ögon den bästa 2-vägs spelaren i ligan men de har de tydligen inte förstått därborta ännu så de väljer gamla vanliga namn till Selke Trophy med undantag för Mike Fisher då som äntligen uppskattas.
Miikka Kiprusoff nominerad till Hart? Kul men njaaa.
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Henrik Zetterberg är i mina ögon den bästa 2-vägs spelaren i ligan men de har de tydligen inte förstått därborta ännu så de väljer gamla vanliga namn till Selke Trophy med undantag för Mike Fisher då som äntligen uppskattas.
Miikka Kiprusoff nominerad till Hart? Kul men njaaa.