Alltid like roligt att läsa vilka som blev nominerade och logiken bakom. Lundqvist nominerad till Vezina, men INTE årets rookie. Phaneuf nominerad till årets rookie, men INTE James Norris. Pappskallar.
H. Sedin skulle givetvis blivit nominerad till Selke. Annars är den vigd åt Lehtinen, vilken gång i ordningen är det han är med racet för den? Vanligtvis går den åt den som gjort mest mål av dom som är nominerade...
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
H. Sedin skulle givetvis blivit nominerad till Selke. Annars är den vigd åt Lehtinen, vilken gång i ordningen är det han är med racet för den? Vanligtvis går den åt den som gjort mest mål av dom som är nominerade...