NHL

Nationellt · 16185 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 714898

Sv: Awards!
JimmyH:

Klart det är en svår trofé att nominera till, men jag tror nog jag är rätt nöjd ändå med nomineringarna till Selke Trophy. Jag anser att Zäta inte är riktigt där ännu.

Faktumet att han spelar i grundseriens bästa lag tycker jag spelar mindre roll, med tanke på vilka lagkamrater han har. Och grundseriens bästa lag spelade dessutom 24 matcher mot relativt svagt motstånd i den egna divisionen. Jag påstår inte att det är en avgörande faktor, men ändå en rätt intressant iaktagelse....

Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs