Gidde: Jag valde att inte länka eftersom i princip varenda hockeysida på hela nätet skriver om det ;) Men Aftonbladets är väl ett bra val men tydliga bilder och allt.
Ja, Lemieux och Jagr har snarare använt sin storlek för att ta sig fram och ta tacklingar på ett bra sätt. Och Gretzky, ja, han fick väl inte så värst många tacklingar :) Då ska det väl tilläggas att han var bra på att undvika dem också, visst var det många som försökte.
Forsberg's offensiva tacklingar uppskattas av publiken men frågan är hur mycket det gynnar hans spel eller om det ger något värdefullt resultat?
mattias - 74: Där kom den - bomben. Babcock tillbaka i en roll som gjort honom genuint hatad flera ggr tidigare. Frågan är vilken väg han väljer den här gången och vilken syn Oilers har på den här rekryteringen.
Ja, Lemieux och Jagr har snarare använt sin storlek för att ta sig fram och ta tacklingar på ett bra sätt. Och Gretzky, ja, han fick väl inte så värst många tacklingar :) Då ska det väl tilläggas att han var bra på att undvika dem också, visst var det många som försökte.
Forsberg's offensiva tacklingar uppskattas av publiken men frågan är hur mycket det gynnar hans spel eller om det ger något värdefullt resultat?