Poffa: Det går inte att vinna en semifinal med 3 ordinare backar borta i 3 matcher, och 4 i den 7:e och avgörande. Endast Lydman och Campbell pallade trycket hela vägen, och ersättarna har inget att göra i en semifinal. Jag är ruskigt besviken på dom skadade spelarna (Tallinder ursäktad). En sådan här chans att vinna världens största hockeytitel för du kanske bara en gång i livet som spelare. Kan du stå på skridskorna och inga ben är brutna så spelar du...Pronto ! Det är även jävligt konstigt att the cap i laget slängde in handduken pga en hjärnskakning som skedde för cirkus 3 veckor sedan. Jävligt besviken !
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Endast Lydman och Campbell pallade trycket hela vägen, och ersättarna har inget att göra i en semifinal.
Jag är ruskigt besviken på dom skadade spelarna (Tallinder ursäktad).
En sådan här chans att vinna världens största hockeytitel för du kanske bara en gång i livet som spelare.
Kan du stå på skridskorna och inga ben är brutna så spelar du...Pronto !
Det är även jävligt konstigt att the cap i laget slängde in handduken pga en hjärnskakning som skedde för cirkus 3 veckor sedan.
Jävligt besviken !