Deas: Hmm, matchen börjar kl 2 inatt ser jag, får väl hoppas jag håller mig vaken så jag får se lite NHL nu när jag under några dagar varit hemma hos morsan och "blivit med C+".
Hmm, Let´s go Canes! känns som nattens stridsrop... om man nu inte råkar drämma tån i bordet när katten ska släppas ut.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Deas: Hmm, matchen börjar kl 2 inatt ser jag, får väl hoppas jag håller mig vaken så jag får se lite NHL nu när jag under några dagar varit hemma hos morsan och "blivit med C+".
Hmm, Let´s go Canes! känns som nattens stridsrop... om man nu inte råkar drämma tån i bordet när katten ska släppas ut.