Paddan: Trist för wolfpack detta ju , men får önska han lycka till i prärievargarna , tidigare hörde jag nå rykte om att han eller gernander som var andra ass coachen i wolfpack kunde vara aktuella ta över , men sen om det ligger nått i det vet jag inte riktigt
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Trist för wolfpack detta ju , men får önska han lycka till i prärievargarna , tidigare hörde jag nå rykte om att han eller gernander som var andra ass coachen i wolfpack kunde vara aktuella ta över , men sen om det ligger nått i det vet jag inte riktigt