Sv: Kontrakterade spelare
WarhawK:

Däremot så förstår jag inte riktigt att Habs valde att signa Mark Streit igen. Han har ju inte direkt haft något jätteförtroende hos coacherna och spelade endast en slutspelsmatch.....