Paddan: Efter sin säsong är det konstig dom inte erbjudit mer pengar till han , men kan ju vara så han frivilligt gått med på låg lön för kunna laget så intakt det går ju
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Efter sin säsong är det konstig dom inte erbjudit mer pengar till han , men kan ju vara så han frivilligt gått med på låg lön för kunna laget så intakt det går ju