Paddan , Henkaaa : 3,75 såg jag inte i första artikeln så dom kan ju kompletterat artikeln efterhand när mer info blivit tillgängligt ju , så som det stog först såg det ut som han resignat för samma lön som förra säsongen ju
jag tycker 3,75 inte fel när man tänker på dom siffror han presterat ju
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
3,75 såg jag inte i första artikeln så dom kan ju kompletterat artikeln efterhand när mer info blivit tillgängligt ju , så som det stog först såg det ut som han resignat för samma lön som förra säsongen ju
jag tycker 3,75 inte fel när man tänker på dom siffror han presterat ju