Dream Team: Det var ju intressant att Carolina, som vad jag förstått ansetts som rena öknen vad gäller hockeykultur och hängivna supportrar, till slut fick vinna Stanley Cup. Har också ansetts som ett Stanley Cup som skulle komma att ha usla tittarsiffror. Cam Ward vann Conn Smythe, måste kännas hårt för Chris Pronger men samtidigt är väl Ward förste rookiemålvakten sedan Roy att vinna Stanley Cup har jag för mig.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Cam Ward vann Conn Smythe, måste kännas hårt för Chris Pronger men samtidigt är väl Ward förste rookiemålvakten sedan Roy att vinna Stanley Cup har jag för mig.