WarhawK: Kanske dumt att väcka debatten igen (för femtilefte gången) men hur kan du anse Ovechkin, som mestadels är en sniper, vara mer komplett än Crosby?
Många tycker han är bättre, vilket är fine men ordvalet komplett känns väldigt konstigt för mig.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Många tycker han är bättre, vilket är fine men ordvalet komplett känns väldigt konstigt för mig.