Deas: Enbart sniper tycker jag känns lite felaktigt att kalla han när han istort sett har lika mycket ass som han gjort mål , plus att han kan spela fysiskt och smälla på folk oxå .. därav tycker jag att han mer komplett spelare än crossby
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Enbart sniper tycker jag känns lite felaktigt att kalla han när han istort sett har lika mycket ass som han gjort mål , plus att han kan spela fysiskt och smälla på folk oxå .. därav tycker jag att han mer komplett spelare än crossby