NHL

Nationellt · 16191 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 727071

Sv: NHL Awards Show
WarhawK: Många av assen på returer. Kolla hur många skott han tagit :P
Ja, han har satt några fina tacklingar men att kalla honom mer komplett är ju ändå en överdrift.

Jag (och några kompisar) tror inte Ovechkin kommer bli så mkt bättre än han var den här säsongen. Säg att han maxar 120 poäng nån säsong kanske. Men nuvarande spelstil kan han inte få ut så mkt mer helt enkelt.

Då det gäller Crosby finns däremot inget tak. Han höjer sina medspelare. Om Armstrong (hitintills AHL-lirare) och Hilbert (dumpad av Chicago på waivers) gör 1 poäng per match eller mer med honom så tänk då vad en riktig sniper kommer göra. Crosby's bästa säsongen kan ju rent potentiellt stanna på en 50+90 eller mer :)

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs