Hahaha, klart jag gör! Dock kan jag inte se filmen just nu då jag sitter på modem. Men själva uttrycket räckte för ett gott skratt! :-) Nä, Roenick står sannerligen inte högt i kurs hos mig, så där hoppas jag Habs verkligen inte försöker erbjuda ett kontrakt!
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Hahaha, klart jag gör! Dock kan jag inte se filmen just nu då jag sitter på modem. Men själva uttrycket räckte för ett gott skratt! :-) Nä, Roenick står sannerligen inte högt i kurs hos mig, så där hoppas jag Habs verkligen inte försöker erbjuda ett kontrakt!