NHL

Nationellt · 16191 inlägg · 804 ämnen

Inlägg: 727818

Sv: Silly Season inför 06/07
Deas:

Mycket möjligt! Men jag är mer inne på att killen har en riktigt taskig attityd överlag. Han är som en äldre version av Sean Avery, som nog är bland de största hatobjekten i ligan. Taskig attityd och vräker ur sig en massa oegentligheter i tid och otid...... tycker det rimmar väldigt bra på dessa båda herrar. Nog för att J.r. är en betydligt bättre spelare än Avery...... men ingen av dem skulle jag vilja ha i Montréal innan de lärt sig att inte öppna k-ften och gnälla i tid och otid!

Sv: Allmän tråd för NHL
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft.
Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sidan sköts av: Paddan SuneMangs