Paddan: Sant, ska bli kul att se hur Ward klarar sig nästa säsong.
Det jag menade är att de nya reglerna gör att målvakterna blir mer jämna gentemot sina konkurrenter, och att lönetaket gör att fler lag slutar jaga toppnamnen. Bättre att hitta en het nykomling än att slänga 7 mille på Broderur, Luongo eller Kipper :)
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Det jag menade är att de nya reglerna gör att målvakterna blir mer jämna gentemot sina konkurrenter, och att lönetaket gör att fler lag slutar jaga toppnamnen. Bättre att hitta en het nykomling än att slänga 7 mille på Broderur, Luongo eller Kipper :)