Paddan: Enligt ESPN skulle de först sätta honom på waivers, och köpa ut honom först om ingen tar honom där. Det skulle/kommer iof ingen göra, så man kan väl säga att han köps ut :P
För mig är det helt ofattbart att han fick ett så saftigt kontrakt. Han har gjort 41 mål vid ett tillfälle, annars gör han kring 20-30. Hans bästa säsong poängmässigt stannade han på 69 poäng. Lägg då till mindre mordförsök på lagkamrater på träningar (pga. hybris efter att ha fått en smäll) och han blir lätt en av de spelare jag tycker allra sämst om.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
För mig är det helt ofattbart att han fick ett så saftigt kontrakt. Han har gjort 41 mål vid ett tillfälle, annars gör han kring 20-30. Hans bästa säsong poängmässigt stannade han på 69 poäng. Lägg då till mindre mordförsök på lagkamrater på träningar (pga. hybris efter att ha fått en smäll) och han blir lätt en av de spelare jag tycker allra sämst om.