Utköpet kommer ett år senare än beräknat enligt mig. Jag var faktiskt helt övertygad om att Guerin skulle köpas ut redan ifjol. Så jag blev väldigt överraskad att Dallas valde att behålla honom. Med den lönen han lyfte så var logiken att man skulle låta honom gå...... men men..... det kom ju retroaktivt istället! :-)
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Utköpet kommer ett år senare än beräknat enligt mig. Jag var faktiskt helt övertygad om att Guerin skulle köpas ut redan ifjol. Så jag blev väldigt överraskad att Dallas valde att behålla honom. Med den lönen han lyfte så var logiken att man skulle låta honom gå...... men men..... det kom ju retroaktivt istället! :-)