Jag vet ändå inte riktigt om man lärt sig av sina misstag. Kolla på McCabe's nya lön t ex. Killen är bra, det säger jag inget om. Men 5,75 mille per år?? Nu visste ju Redden sitt värde också, så han säkerligen kunde kräva ett kontrakt över 6 mille..... och han fick det också! Undrar just vad Chara kommer att kräva?
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Jag vet ändå inte riktigt om man lärt sig av sina misstag. Kolla på McCabe's nya lön t ex. Killen är bra, det säger jag inget om. Men 5,75 mille per år?? Nu visste ju Redden sitt värde också, så han säkerligen kunde kräva ett kontrakt över 6 mille..... och han fick det också! Undrar just vad Chara kommer att kräva?