Ja, det kan jag väl eventuellt gå med på. Dock tror jag lite mer på Gonchar till nästa säsong. Tror han behövde lite tid på att acklimatisera sig i Pens. Men vi får väl se..... :-)
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Ja, det kan jag väl eventuellt gå med på. Dock tror jag lite mer på Gonchar till nästa säsong. Tror han behövde lite tid på att acklimatisera sig i Pens. Men vi får väl se..... :-)