henkaaa: De flesta verkar överens om att han alltid är trögstartad. Jag är dock besviken trots uppryckningen eftersom man trodde 'nya nhl' borde passat honom bra.
Detta visade sig vara helt fel dock. Många påstår att eftersom han inte kan spela riktigt försvarsspel utan måste haka så är han sämre nu pga nolltolleransen mot just hakningar :P Och eftersom han då aldrig erövrar puck i egen zon samt att man nu hellre slår en lång passning istället för att transportera upp pucken har de heller inte haft nytta av hans fina skridskoåkning och teknik :P
Jag hoppas dock dessa rapporter kom från bittra fans och att han i år blir ett fint tillskott för offensiven :)
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Detta visade sig vara helt fel dock. Många påstår att eftersom han inte kan spela riktigt försvarsspel utan måste haka så är han sämre nu pga nolltolleransen mot just hakningar :P Och eftersom han då aldrig erövrar puck i egen zon samt att man nu hellre slår en lång passning istället för att transportera upp pucken har de heller inte haft nytta av hans fina skridskoåkning och teknik :P
Jag hoppas dock dessa rapporter kom från bittra fans och att han i år blir ett fint tillskott för offensiven :)