Alltså, jag anser att enbart Denis mot Modin är ett riktigt dåligt byte för Tampa. Och det blir ju inte bättre för att de slänger med Norrena i det hela heller. Å andra sidan förstår man dem. De måste dumpa löner nu när de har tre jättekontrakt i St. Louis, Lecavalier och Richards.....
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Alltså, jag anser att enbart Denis mot Modin är ett riktigt dåligt byte för Tampa. Och det blir ju inte bättre för att de slänger med Norrena i det hela heller. Å andra sidan förstår man dem. De måste dumpa löner nu när de har tre jättekontrakt i St. Louis, Lecavalier och Richards.....