Paddan: det kan ju vara så dom menar men uttryckt sig fel .. för jag håller oxå med om det låter konstigt han skulle få pengar när en option inte används ju .. men men det lär ju visa sig vad som händer
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
det kan ju vara så dom menar men uttryckt sig fel .. för jag håller oxå med om det låter konstigt han skulle få pengar när en option inte används ju .. men men det lär ju visa sig vad som händer