Paddan: Dina länkar vart inte lika fina som mina ;-> .. nää det börjar tunnas ut med storstjärnor kvar som UFA .. av dom som kvar vill jag rangers ska signa Witt nu för stärka upp backsidan
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Dina länkar vart inte lika fina som mina ;-> .. nää det börjar tunnas ut med storstjärnor kvar som UFA .. av dom som kvar vill jag rangers ska signa Witt nu för stärka upp backsidan