Jesper Jonsson och Henkaaa: Precis som Jesper säger var Recchi inblandad i tjafs med några av lagets yngre spelare. Dessutom tog han inte många skär hemmåt och sägs enligt rykten varit allmänt slapp och t,ex druckit öl efter matcherna.
Det sägs att han skulle tillbaka men nu är det ju Shero som styr och inte det gammla kompisgänget. Förhoppningsvis är Shero kall och signar honom enbart om han skriver på för mkt mindre än de tre miljonerna han tjänade sist. Och händer det hoppas jag verkligen han kämpar för att komma tillbaka till den klass han visade 03-04 i Flyers.
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Det sägs att han skulle tillbaka men nu är det ju Shero som styr och inte det gammla kompisgänget. Förhoppningsvis är Shero kall och signar honom enbart om han skriver på för mkt mindre än de tre miljonerna han tjänade sist. Och händer det hoppas jag verkligen han kämpar för att komma tillbaka till den klass han visade 03-04 i Flyers.