Deas: Sen är ju klubben ganska känd för hålla hårt i pengarna så det inte så konstigt att en hel hög från deras lön ska pröva sitt fall i lönedomstolen ju .. sen har dom enbart 5 st spelare under kontrakt just nu såg jag oxå
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Sen är ju klubben ganska känd för hålla hårt i pengarna så det inte så konstigt att en hel hög från deras lön ska pröva sitt fall i lönedomstolen ju .. sen har dom enbart 5 st spelare under kontrakt just nu såg jag oxå