Guinness: Tror inte dom får större problem än något annat lag , finns ju lag som har bränt mycket budget på enbart få spelare dom har mycket större problem få ihop en trupp en buffalo har ... skulle säga devils , canucks och tampa har större problem
Sharks har just nu både 2a och 9e val i årets draft. Blir det en sjuk trade dom laddar för eller går dom för valen (Stenberg som 2a och den bästa försvararen dom kan ta som 9e?)
Tror inte dom får större problem än något annat lag , finns ju lag som har bränt mycket budget på enbart få spelare dom har mycket större problem få ihop en trupp en buffalo har ... skulle säga devils , canucks och tampa har större problem